Ezel'deki tetikci roluyle gundemde !


Rıza Kocaoğlu, son haftalarda Ezel dizisindeki tetikçi rolüyle “Olağan Şüpheliler” filmindeki “Keyser Soze”ye benzetiliyor.

Kocaoğlu, “İzmir’de doğdum. Çok da nezih olmayan Tepecik’te yaşıyorduk. Fazla öfkesi olan, kavgacı bir gençtim. Hayata dair ciddi kaygılarım vardı. Tıpkı şimdi yönettiğim oyun, Punk Rock’taki gençler gibiydim.” Tiyatrodaki tutum, arkadaşlık, insan ilişkileri ve hayata bakış, görüşünü ve karakterini değiştirdi. Zaten o da “Kendimi tiyatroyla eğittim” diyor.

Ünlü oyuncu Ezel için ise şöyle konuştu: Ezel dizisinin şiddete yaklaşımında naiflik görülüyor. Yani oyunda anlatmaya çalıştığımla ters düştüğü sanılmasın. Şiddet desteklenmiyor, eleştiriliyor. Mafyayı yücelten bir durum yok ortada. Tetikçi rolü için senaristler, “Ekstrem bir katil bu, alışık olduğumuz gibi değil. Kimsenin fark edemediği bir karakter olduğu için gerilim yaratıyor” dediler. Ben de onu oynadım..